top of page
Laptop and Notebook

Technical support officer

  • BucureÈ™ti, România​

  • Acum

  • Oferta pe termen lung

In calitate de consultant tehnic / consultant clienti, veti comunica indeaproape cu clientii si echipele de dezvoltare pentru a va asigura ca problemele sunt inregistrate si rezolvate corespunzator. Veti juca, de asemenea, un rol important pentru colegii interni, asigurandu-va ca resursele necesare pentru colegi sunt disponibile si ca instrumentele de colaborare functioneaza corespunzator. Daca exista probleme sau modificari necesare, cum ar fi parole uitate, pagini sau permisiuni de modificat in JIRA (sau alte componente ale suitei Atlassian), veti fi prima persoana la care vor apela colegii.

In prezent, frecventa tichetelor este scazuta (sub 2-3 pe zi), dar exista si zile cand nu se inregistreaza niciun tichet, prin urmare aveti timp la dispozitie pentru a va dezvolta abilitatile in operarea produselor eSolutions si pentru a-i ajuta pe clienti sa le inteleaga prin coordonarea workshopurilor cu acestia. Veti fi cel mai priceput in utilizarea instrumentelor de lucru din Google Suite (Calendar, Mail, Drive) si suita Atlassian (Jira, HipChat)

Trasaturi generale:
• Abilitati excelente de rezolvare a problemelor
• Capacitatea de a lucra bine in cadrul unei echipe
• Atentie la detalii
• Gandire logica

Responsabilitati

  • Comunicarea cu clientii cu privire la problemele / incidentele care sunt raportate in cadrul proiectelor precum si al produselor;

     

  • Inregistrarea incidentelor in platforma potrivita (JIRA de la Atlassian) si urmarirea solutionarii problemelor

​

  • Asigurarea verificarii listei de demersuri pentru onboarding si offboarding al angajatilor (creare conturi, gestionare grupuri)

​

  • Generarea rapoartelor de sfarsit luna pentru verificarea situatiei sarcinilor operationale

Competente esentiale

  • O buna cunoastere a functionarii sistemelor de operare si a software-ului
     

  • Abilitati interpersonale deoarece veti fi in mod regulat in contact cu colegii si clientii
     

  • Abilitatea de a prioritiza volumul de munca
     

  • Capacitatea de a explica in mod clar o problema tehnica unui client / coleg
     

  • Abilitati deosebite de ascultare si interogar​e

Reprezinta un plus

  • Experienta intr-un loc de munca similar
     

  • Experienta tehnica 
     

  • Certificare ITIL sau orice alt atestat de instruire pentru management de servicii si operatiuni IT

Adresa: Intrarea Costache Negri, nr. 4

bottom of page